Cherokee Chief
- Årgang 1974
- Kilomettal 0
- Drivmiddel Bensin
- Geartype Automat
Original AMC 360 cid V8 motor, med Holley 4150 “double pumper” carb. og coatede Edelbrock headers.
Forrige ejer har konverteret til 2-WD, måske pga. kasseret gear/transfer?!, og jeg har for nylig fået monteret en helt ny-renoveret (Torque Flight) 727′ gearkasse og converter.
Bilen starter, lyder og kører rigtig godt – hurtig og let som en personvogn, men stadig lidt stiv i det gr. bladfjedrene.
Chief’en er dansk solgt og har en del patina, men er i overordnet rigtig god brugsstand.
Der er spritnye 285/65 landevejsdæk på 17″ alu’er.
Ny dobbelt udstødning, med udgang i højre side.
Nyt batteri.
Træk til 2000 kg.
Bilen ser OK ud og fremstår i fornuftig brugsstand.
Absolut intet glansbillede, men en dejlig brugsgenstand, der lyder super godt (dyb buldren), og trækker en del opmærksomhed.
Den kommer hurtigt fra start og man skal ikke være så nervøs for at parkere udenfor supermarkedet.
Interiør har lidt småfejl/slidtage, men er overordnet rigtig pæn i instrumentering, dørsider, tæppe og måtter.
Udvendigt er der lidt småskrammer, lidt rust i dørbund pass.side og i bagklap, samt lidt bobler hist og pist, men ikke noget der skæmmer bilen på afstand.
Der er lidt afskalning af klarlak enkelte steder, så den er pletvis mere hvid, end andre steder.
Tagriggen er ikke så køn, men der er heldigvis højt op.
Lidt “rodet” motorrum (ledninger).
Født med A/C men kompressor er defekt.
Har også original Cruise Control, men det lever lidt sit eget liv.
Nelrulning af bagruden virker p.t. kun fra instrumentbordet.
Diverse små-issues må påregnes til prisen 👍
Kontakt FB: shorturl.at/gmx78
Cherokee Chief
- Årgang 1974
- Kilomettal 0
- Drivmiddel Bensin
- Geartype Automat
Original AMC 360 cid V8 motor, med Holley 4150 “double pumper” carb. og coatede Edelbrock headers.
Forrige ejer har konverteret til 2-WD, måske pga. kasseret gear/transfer?!, og jeg har for nylig fået monteret en helt ny-renoveret (Torque Flight) 727′ gearkasse og converter.
Bilen starter, lyder og kører rigtig godt – hurtig og let som en personvogn, men stadig lidt stiv i det gr. bladfjedrene.
Chief’en er dansk solgt og har en del patina, men er i overordnet rigtig god brugsstand.
Der er spritnye 285/65 landevejsdæk på 17″ alu’er.
Ny dobbelt udstødning, med udgang i højre side.
Nyt batteri.
Træk til 2000 kg.
Bilen ser OK ud og fremstår i fornuftig brugsstand.
Absolut intet glansbillede, men en dejlig brugsgenstand, der lyder super godt (dyb buldren), og trækker en del opmærksomhed.
Den kommer hurtigt fra start og man skal ikke være så nervøs for at parkere udenfor supermarkedet.
Interiør har lidt småfejl/slidtage, men er overordnet rigtig pæn i instrumentering, dørsider, tæppe og måtter.
Udvendigt er der lidt småskrammer, lidt rust i dørbund pass.side og i bagklap, samt lidt bobler hist og pist, men ikke noget der skæmmer bilen på afstand.
Der er lidt afskalning af klarlak enkelte steder, så den er pletvis mere hvid, end andre steder.
Tagriggen er ikke så køn, men der er heldigvis højt op.
Lidt “rodet” motorrum (ledninger).
Født med A/C men kompressor er defekt.
Har også original Cruise Control, men det lever lidt sit eget liv.
Nelrulning af bagruden virker p.t. kun fra instrumentbordet.
Diverse små-issues må påregnes til prisen 👍
Kontakt FB: shorturl.at/gmx78
- Årgang 1974
- Kilomettal 0
- Drivmiddel Bensin
- Geartype Automat
Læse lige om den igen ¯\_(ツ)_/¯
Original AMC 360 cid V8 motor, med Holley 4150 “double pumper” carb. og coatede Edelbrock headers.
Forrige ejer har konverteret til 2-WD, måske pga. kasseret gear/transfer?!, og jeg har for nylig fået monteret en helt ny-renoveret (Torque Flight) 727′ gearkasse og converter.
Bilen starter, lyder og kører rigtig godt – hurtig og let som en personvogn, men stadig lidt stiv i det gr. bladfjedrene.
Chief’en er dansk solgt og har en del patina, men er i overordnet rigtig god brugsstand.
Der er spritnye 285/65 landevejsdæk på 17″ alu’er.
Ny dobbelt udstødning, med udgang i højre side.
Nyt batteri.
Træk til 2000 kg.
Bilen ser OK ud og fremstår i fornuftig brugsstand.
Absolut intet glansbillede, men en dejlig brugsgenstand, der lyder super godt (dyb buldren), og trækker en del opmærksomhed.
Den kommer hurtigt fra start og man skal ikke være så nervøs for at parkere udenfor supermarkedet.
Interiør har lidt småfejl/slidtage, men er overordnet rigtig pæn i instrumentering, dørsider, tæppe og måtter.
Udvendigt er der lidt småskrammer, lidt rust i dørbund pass.side og i bagklap, samt lidt bobler hist og pist, men ikke noget der skæmmer bilen på afstand.
Der er lidt afskalning af klarlak enkelte steder, så den er pletvis mere hvid, end andre steder.
Tagriggen er ikke så køn, men der er heldigvis højt op.
Lidt “rodet” motorrum (ledninger).
Født med A/C men kompressor er defekt.
Har også original Cruise Control, men det lever lidt sit eget liv.
Nelrulning af bagruden virker p.t. kun fra instrumentbordet.
Diverse små-issues må påregnes til prisen 👍
Kontakt FB: shorturl.at/gmx78

Tjek altid om der er gæld eller andet i bilen inden du handler

Tjek altid SKAT, om bilen kan indregistreres i Danmark

Husk altid at lave slutseddel med den reelle ejere som er på registreringsattesten

Som en ekstra sikkerhed logger vi alle ip adresser på oprettet annoncer
SmallBlock.dk Amerikanerbiler US Cars Harley Davidson US both Reservedele til Amerikanerbiler, Specialbiler, Veteranbiler, US Misk Bilmarked © 2023 SmallBlock.dk